YouTube Music Songs: September 2012

Sunday, September 30, 2012

David Guetta ft. Sia ;;; Titanium

Letra: Titanium

You shout it loud
But I can't hear a word you say
 I'm talking loud not saying much
 I'm criticized but all your bullets ricochet
You shoot me down, but

 I get up I'm bulletproof, nothing to lose
 Fire away, fire away
Ricochet, you take your aim
Fire away, fire away
 You shoot me down butI won't fall
I am titanium
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
   I am titanium...

 Cut me down
But it's you who'd have further to fall
 Ghost town, haunted love
 Raise your voice, sticks and stones may break my bones
 I'm talking loud not saying much

 I'm bulletproof nothing to lose
Fire away, fire away
Ricochet, you take your aim
Fire away, fire away
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
You shoot me down but I won't fall
 I am titanium
I am titanium... 

Stone-hard, machine gun
 Firing at the ones who run
Stone-hard, that bulletproof glass

 You shoot me down but I won't fall
I am titanium
You shoot me down but I won't fall
 I am titanium
 You shoot me down but I won't fall
I am titanium You shoot me down but I won't fall
 I am titanium

Christina Aguilera ;;; Your Body

Letra: Your Body

Hey, Oranum!
What's my week look like?

 You're gonna have a killer week!

 I came here tonight to get you out of my mind
 I'm gonna take what I find (Oh oh, yeah)
 So open the box, don't need no key I'm unlocked
 And I won't tell you to stop (Oh oh, yeah)

 Hey boy!
I don't need to know where you've been
All I need to know is you and
No need for talking Hey boy!
So don't even tell me your name
All I need to know is whose place
And let's get walking

 All I wanna do is love your body
 Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh
Tonight's your lucky night, I know you want it
 Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh
All I wanna do is love your body
Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh
Tonight's your lucky night, I know you want it
Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh

 It's true what you heard, I am a freak, I'm disturbed
 So come on and give me your worst (Oh oh, yeah)
 We're moving faster then slow, if you don't know where to go
 I'll finish all from my own (Oh oh, yeah)

 Hey boy!
I don't need to know where you've been
All I need to know is you and
No need for talking
 Hey boy!
So don't even tell me your name
All I need to know is whose place
And let's get walking
Say, say, hey!

 All I wanna do is love your body
Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh
Tonight's your lucky night, I know you want it
Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh
All I wanna do is love your body (Your body, yeah!)
 Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh
Tonight's your lucky night, I know you want it
Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh

 I think you already know my name
I think you already know my name
 Hey, hey!
 Ha!
Alright!
Say
I think you already know my name

 All I wanna do is love your body
Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh 

Say
Tonight's your lucky night, I know you want it
 Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh
All I wanna do is love your body (Your body, yeah!)
 Say, say, hey!
Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh
Tonight's your lucky night, I know you want it
Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh

Friday, September 28, 2012

LAWSON ;;; STANDING IN THE DARK

Standing In The Dark - Lyrics

Sitting here wide awake
Thinking about when i last saw you
 No you’re not far away
Close my eyes and i still see you
Lying here next to me
Wearing nothing but a smile

 Gotta leave right away
 Counting cracks along the pavement
 To see you face to face
Thinking about the conversation
 I know i’m not one to chase
I’ve never wanted nothing more
As i walk up to your door

 Standing in the dark
She’s dancing on the table
 I’m looking through the glass
She’s someone else’s angel
It may sound stupid that i wanted you back
 But i wanted you back, girl
And now i’m standing in the dark, dark, oh
 Dark, dark, oh
Dark, dark, oh
Dark, dark, ohh, oohh

 All i want to do is hide
But i can’t stop myself from staring
 Wishing his hands were mine
I can’t stop myself from caring
And as he turns down the lights
 I’m feeling paralysed
And as he looks into her eyes
 Oohh, yeah, alright

 Standing in the dark
She’s dancing on the table
 I’m looking through the glass
She’s someone else’s angel
It may sound stupid that i wanted you back
 But i wanted you back, girl
And now i’m standing in the dark, dark, oh
 Dark, dark, oh
Dark, dark, ohh, oohh

 And now i’m standing in the dark, dark

Ke$ha ;;; Die Young (Official Lyric Video)

Letra: Die Young

I hear your heart beat to the beat of the drums
 Oh what a shame that you came here with someone
 So while you're here in my arms
Let's make the most of the night like
we're gonna die young

 We're gonna die young
 We're gonna die young

 Let's make the most of the night like we're gonna die young

 Let's make the most of the night like we're gonna die

young Young hearts, out our minds
Runnin like we outta time
Wild childs, lookin' good
 Livin hard just like we should
Don't care whose watching when we tearing it up (You Know)
That magic that we got nobody can touch (For sure)

 Looking for some trouble tonight
Take my hand, I'll show you the wild, side
Like it's the last night of our lives
We'll keep dancing till we die

 I hear your heart beat to the beat of the drums
 Oh what a shame that you came here with someone
So while you're here in my arms,
 Let's make the most of the night like we're gonna die young

 We're gonna die young
 We're gonna die young

 Let's make the most of the night like we're gonna die young

 Let's make the most of the night like we're gonna die

young Young hunks, taking shots
Stripping down to dirty socks
Music up, gettin' hot
Kiss me, give me all you've got
 It's pretty obvious that you've got a crush (you know)
That magic in your pants, it's making me blush (for sure)

 Looking for some trouble tonight
Take my hand i'll show you the wild side
Like it's the last night of our lives
We'll keep dancing till we die

 I hear your heart beat to the beat of the drums
 Oh what a shame that you came here with someone
So while you're here in my arms,
Let's make the most of the night like we're gonna die young

 I hear your heart beat to the beat of the drums
 Oh what a shame that you came here with someone
So while you're here in my arms
Let's make the most of the night like we're gonna die young

 We're gonna die young
We're gonna die young

 Let's make the most of the night like we're gonna die young

Tuesday, September 25, 2012

Taio Cruz ;;; Fast Car

Letra: Fast Car

(Verse)
 I'm in a battle with my heartbeat
The more I struggle the more I get deep
I go full throttle down the dark streets
And there is trouble ahead I can't weak
 It's like I'm running through a red light
Girl you know you make me weak
 I should be hittin' all the brake lights
 Hold up,hold up oh

 (Chorus x2)
Girl you really turn me on,on,on,on
You know you make my engine run,run,run,run
And there's no turning back us
We've gone too far
 I'll drive you like a fast car

 (Verse)
 It isn't like me to get caught up
But when you running you're never quite free
I wasn't really meant to find love
But now you found me and got me all weak
 It's like I'm running through a red light
Girl you know you make me weak
I should be hittin' all the brake lights
Hold up,hold up oh

 (Chorus)
 Girl you really turn me on,on,on,on
You know you make my engine run,run,run,run
And there's no turning back us
We've gone too far
I'll drive you like a fast car

 (Chorus)
 Girl you really turn me on,on,on,on
 You know you make my engine run,run,run,run
 And there's no turning back us
We've gone too far
I'll drive you like a fast car
Ohhh-uuooh Ohhh-uuooh
Ohhh-uuooh Ohhh-uuooh
I'll drive you like a fast car

 (Verse)
 I'm in a battle with my heartbeat
The more I struggle the more
 I get deep I go full throttle down the dark streets
 And there is trouble ahead
 I can't weak I can't weak I can't weak

 (Chorus)
 Girl you really turn me on,on,on,on
You know you make my engine run,run,run,run
 And there's no turning back us
We've gone too far
 I'll drive you like a fast car

 (Chorus)
Girl you really turn me on,on,on,on
 You know you make my engine run,run,run,run
And there's no turning back us
We've gone too far
I'll drive you like a fast car
Ohhh-uuooh Ohhh-uuooh
Ohhh-uuooh Ohhh-uuooh
I'll drive you like a fast car

Friday, September 21, 2012

One Direction ;;; Live While We're Young

Letra: Live While We're Young

Hey girl I'm waiting on you
I'm waiting on you
C'mon and let me sneak you out
And have a celebration, a celebration
The music up the windows down

 Yeah, we'll be doing what we do
Just pretending that we're cool
 And we know it too
 Yeah, we'll keep doing what we do
 Just pretending that we're cool, so tonight

 Let's go crazy crazy crazy till we see the sun
 I know we only met but let's pretend it's love
And never never never stop for anyone
Tonight let's get some
 And live while we're young
Oh oh oh oh oh oh oh

 And live while we're young
Oh oh oh oh oh oh oh
Tonight let's get some
 And live while we're young

 Hey girl it's now or never, it's now or never
Don't know a thing, just let it go
And if we get together, let's get together
Don't let the pictures leave the phone

 Yeah, we'll be doing what we do
 Just pretending that we're cool, so tonight

 Let's go crazy crazy crazy till we see the sun
 I know we only met but let's pretend it's love
And never never never stop for anyone
Tonight let's get some
And live while we're young
Oh oh oh oh oh oh oh

 And live while we're young
 Oh oh oh oh oh oh oh
Tonight let's get some
And live while we're young

 And girl
You and I
We're about to make some memories tonight
 I wanna live while we're young
We wanna live while we're young

 Let's go crazy crazy crazy till we see the sun
I know we only met but let's pretend it's love
And never never never stop for anyone
Tonight let's get some
And live while we're young
Oh oh oh oh oh oh oh

 Crazy crazy crazy till we see the sun
I know we only met but let's pretend it's love
 And never never never stop for anyone
Tonight let's get some
And live while we're young

 Wanna live, wanna live
Wanna live while we're young
 Wanna live, wanna live
 Wanna live while we're young
Wanna live, wanna live
Wanna live while we're young

 Tonight let's get some
 And live while we're young

Tuesday, September 18, 2012

The Black Eyed Peas ;;; The Time (Dirty Bit)

Letra: The Time (Dirty Bit)

(This is international)
(Big mega radio smasher)

[Will.I.am]
I've had the time of my life
And I never felt this way before
And I swear, this is true
And I owe it all to you

[Fergie]
Oh I've had the time of my life
And I never felt this way before
And I swear, this is true
And I owe it all to you you-you-you-you-you
You-you-you-you-you
You-you-you-you-you

[Will.i.am]
Dirty bit
Dirty bit

I-I came up in here to rock
Light a fire, make it hot
I don't wanna take no pictures
I just wanna take some shots

So come on, let's go
Let's lose control
Let's do it all night
Till we can't do it no mo'
People rocking to the sound
Turn it up and watch it pound
We gon' rock it to the top
Until the roof come burning down

Yeah, it's hot in here
The temperature
Has got these ladies
Getting freakier

[Fergie]
I got freaky, freaky, baby
I was chilling with my ladies
I didn't come to get bougie
I came here to get crazy

I was born to get wild
That's my style
If you didn't know that
Well, baby, now you know now

[All]
'Cause I'm, having
A good, time, with you
I'm tellin' you!

[Will.I.am]
I've had the time of my life
And I never felt this way before
And I swear, this is true
And I owe it all to you

[Fergie]
Oh I've had the time of my life
And I never felt this way before
And I swear, this is true
And I owe it all to you you-you-you-you-you
You-you-you-you-you
You-you-you-you-you

[Will.I.am]
Dirty bit
Dirty bit

[Apl.de.ap]
All-all these girls, they like my swagger
They calling me Mick Jagger
I be rolling like a Stone
Jet-setter, jet-lagger
We ain't messing with no maggots
Messing with the baddest
Chicks in the club
Honey, what's up?

Mirror, mirror on the wall
Who's the baddest of them all?
Yeah, it's gotta be the Apple
I'm the Mac daddy, y'all
Haters better step back
Ladies (download you app)
I'm the party application
Rocking just like that

(This is international)
(Big mega radio smasher)

[All]
'Cause I'm, having
A good, time, with you
I'm tellin' you!

[Will.I.am]
I've-I've-I've-I've had the time of my li-i-ife
And I never felt this way before-fore
And I swear-wear, this is tru-u-ue
And I owe it all to you-ou

[Fergie]
Oh I've-I've-I've-I've had the time of my li-i-i-ow
And I never felt this way before-fore
And I swear-wear, this is tru-u-ue
And I owe it all to you-ou

[Will.I.am]
I've-I've-I've-I've had the time of my li-i-ife
And I never felt this way before-fore
And I swear-wear, this is tru-u-ue
And I owe it all to you-ou

[Fergie]
Oh I've-I've-I've-I've had the time of my li-i-i-ow
And I never felt this way before-fore
And I swear-wear, this is tru-u-ue
And I owe it all to you-ou

[Will.I.am]
Dirty bit

Friday, September 14, 2012

Lady Gaga ;;; Bad Romance

Letra: Bad Romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah-rah-ah-ah-ah!
Roma-Roma-ma-ah!
Ga-ga-ooh-la-la!
Want your bad romance

Rah-rah-ah-ah-ah!
Roma-Roma-ma-ah!
Ga-ga-ooh-la-la!
Want your bad romance

I want your ugly
I want your disease
I want your everything
As long as its free
I want your love
Love-love-love
I want your love

I want your drama
The touch of your hand
I want you leather studded kiss in the scene
And I want your love
Love-love-love
I want your love
Love-love-love
I want your love

You know that I want you
And you know that I need you
I want a bad,your bad romance

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah-rah-ah-ah-ah!
Roma-Roma-ma-ah!
Ga-ga-ooh-la-la!
Want your bad romance

I want your horror
I want your design
Cause youre a criminal
As long as your mine
I want your love
Love-love-love
I want your love

I want your psycho
Your vertical stick
Want you in my room
When your baby is sick
I want your love
Love-love-love
I want your love
Love-love-love
I want your love

You know that I want you
And you know that I need you
I want a bad,your bad romance

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah-rah-ah-ah-ah!
Roma-Roma-ma-ah!
Ga-ga-ooh-la-la!
Want your bad romance

Rah-rah-ah-ah-ah!
Roma-Roma-ma-ah!
Ga-ga-ooh-la-la!
Want your bad romance

Walk walk fashion baby
Work it
Move that bitch crazy

Walk walk fashion baby
Work it
I'm a Freak bitch baby

I want your love
And I want your revenge
I want your love
I dont wanna be friends

J'veux ton amour
Et je veux ton revenge
J'veux ton amour
I don't wanna be friends

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance
I dont wanna be friends
Want your bad romance
Caught in a bad romance
Want your bad romance

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
I want your loving
and all your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Want your bad romance
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance
Want your bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Want your bad romance
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah-rah-ah-ah-ah!
Roma-Roma-ma-ah!
Ga-ga-ooh-la-la!
Want your bad romance

Wednesday, September 12, 2012

Robbie Williams ;;; Candy

Letra: Candy

I was there to witness
Candice's inner princess
She wants the boys to notice
Her rainbows, and her ponies
She was educated
But could not count to ten
How she got lots of different horses
By lots of different men
And I say

Liberate your sons and daughters
The bush is high
But in the hole there's water
You can get some, when they give it
Nothing sacred, but it's a living

Hey ho here she goes
Either a little too high or a little too low
Got no self-esteem and vertigo
'Cause she thinks she's made of candy
Hey ho here she goes
Either a little too loud or a little too low
... a hurricane in the back of her throat
She thinks she's made of candy

Ring a ring of roses
Whoever gets the closest
She comes and she goes
As the war of the roses
Mother was a victim
Father beat the system
By moving bricks to Brixton
And learning how to fix them
Liberate your sons and daughters
The bush is high
But in the hole there's water
As you win
She'll be the ...
And if it don't feel good
What are you doing this for

Now tell me
Hey ho here she goes
Either a little too high or a little too low
Got no self-esteem and vertigo
'Cause she thinks she's made of candy
Hey ho here she goes
Either a little too loud or a little too low
... a hurricane in the back of her throat
She thinks she's made of candy

Liberate your sons and daughters
The bush is high
But in the hole there's water
As you win
She'll be the ...
And if it don't feel good
What are you doing it for
What are you doing it for
What are you doing it for...

Hey ho here she goes
Either a little too high or a little too low
Got no self-esteem and vertigo
'Cause she thinks she's made of candy
Hey ho here she goes
Either a little too loud or a little too low
... a hurricane in the back of her throat
She thinks she's made of candy

Hey ho here she goes
Either a little too high or a little too low
Got no self-esteem and vertigo
She thinks she's made of candy
Hey ho here she goes
Either a little too loud or a little too low
... a hurricane in the back of her throat
She thinks she's made of candy

Monday, September 10, 2012

Alicia Keys ;;; No One

Letra: No One

I just want you close
where you can stay forever
you can be sure
that it will only get bether
you and me together
throungh the days and nights
i don´t worry cause
everything´s gonna be alright
people keep talking
they can say what they like
but all i know is
everything´s gonna be alright.

NO ONE, NO ONE, NO ONE...
CAN GET IN THE WAY OF WHAT I´M FEELING
NO ONE, NO ONE, NO ONE...
CAN GET IN THE WAY OF WHAT I FELL FOR YOU.
YOU...
YOU..
CAN GET IN THE WAY OF WHAT I FEEL FOR YOU.

when the rain is pouring down
and my heart is hurting
you will always be around
yes, i know, for certain
you and me together
through the days and nights
i don´t worry cause
everything´s gonna be alright
people keep talking
the can say what they like
but all i know is
everything´s gonna be alright

NO ONE, NO ONE, NO ONE
CAN GET IN THE WAY OF WHAT I´M FEELING
NO ONE, NO ONE, NO ONE...
CAN GET IN THE WAY OF WHAT I FELL FOR YOU.

i know, some people search the world
to find something like what we have
i know, people will try, try to divide
something so real
so till the and of time
i´m telling you that

NO ONE, NO ONE, NO ONE
CAN GET IN THE WAY OF WHAT I´M FEELING
NO ONE, NO ONE, NO ONE...
CAN GET IN THE WAY OF WHAT I FELL FOR YOU.

Friday, September 7, 2012

The Script ft. will.i.am ;;; Hall of Fame

Letra: Hall of Fame

Yeah, you could be the greatest
You can be the best
You can be the king kong banging on your chest

You could beat the world
You could beat the war
You could talk to God, go banging on his door

You can throw your hands up
You can beat the clock
You can move a mountain
You can break rocks
You can be a master
Don't wait for luck
Dedicate yourself and you can find yourself

Standing in the hall of fame
And the world's gonna know your name
'Cause you burn with the brightest flame
And the world's gonna know your name
And you'll be on the walls of the hall of fame

You could go the distance
You could run the mile
You could walk straight through hell with a smile

You could be the hero
You could get the gold
Breaking all the records
That thought never could be broke

Do it for your people
Do it for your pride
Never gonna know if you never even try

Do it for your country
Do it for you name
'Cause there's gonna be a day

When you're standing in the hall of fame
And the world's gonna know your name
'Cause you burn with the brightest flame
And the world's gonna know your name
And you'll be on the walls of the hall of fame

Be a champion
Be a champion
Be a champion
Be a champion

On the walls of the hall of fame

Be students
Be teachers
Be politicians
Be preachers

Be believers
Be leaders
Be astronauts
Be champions
Be true seekers

Be students
Be teachers
Be politicians
Be preachers

Be believers
Be leaders
Be astronauts
Be champions

Standing in the hall of fame
And the world's gonna know your name
'Cause you burn with the brightest flame
And the world's gonna know your name
And you'll be on the walls of the hall of fame

(You can be a champion)
You could be the greatest
(You can be a champion)
You can be the best
(You can be a champion)
You can be the king kong banging on your chest

(You can be a champion)
You could beat the world
(You can be a champion)
You could beat the war
(You can be a champion)
You could talk to God, go banging on his door

(You can be a champion)
You can throw your hands up
(You can be a champion)
You can beat the clock
(You can be a champion)
You can move a mountain
(You can be a champion)
You can break rocks

(You can be a champion)
You can be a master
(You can be a champion)
Don't wait for luck
(You can be a champion)
Dedicate yourself and you can find yourself
(You can be a champion)

Standing in the hall of fame

Tuesday, September 4, 2012

Taylor Swift ;;; We Are Never Ever Getting Back Together

Letra: We Are Never Ever Getting Back Together

I remember when we broke up, the first time
Saying this is it I've had enough
Because like we hadn't seen each other in a month
When you said you needed space... What?
Then you come around again and say
Baby, I miss you and I swear I'm gonna change
Trust me
Remember how that lasted for a day?
I say I hate you, we break up, you call me, I love you
You called it off again last night
But this time I'm telling you
I'm telling you,

We are never ever ever getting back together
We are never ever ever getting back together
You go talk to your friends talk to my friends talk to me
But we are never ever ever ever getting back together

Like... ever

I'm really gonna miss you picking fights
And me falling for a screaming that I'm right
And you hide away and find your piece of mind
With some Indie Record that's much cooler than mine
You called me up again tonight
But this time, I'm telling you, I'm telling you

We are never ever ever getting back together
We are never ever ever getting back together
You go talk to your friends talk to my friends talk to me
But we are never ever ever ever getting back together

Ooohhhhhh yeah, oohhhh, oooohhhh, ooohh,
I used to think that we were forever, ever
And I used to say never say never
So he calls me and he's like
'I still love you'
And I'm just like 'this is exhausting' you know...
We are never getting back together
Like ever

We are never ever ever getting back together
We are never ever ever getting back together
You go talk to your friends talk to my friends talk to me
But we are never ever ever ever getting back together

We are never ever ever getting back together
We are never ever ever getting back together
You go talk to your friends talk to my friends talk to me
But we are never ever ever ever getting back together.

September 2012

YouTube Music Songs: September 2012